Tuesday 7 November 2017

Elder scrolls online fora dyskusyjne


Zabójca Erika Bycie klasyfikowanym jako barbarzyńca. Największymi atutami Eriksa są użycie broni dwuręcznej i lekkiej zbroi. On także robi całkiem dobrego łucznika z dystansu. Może użyć jednoręcznego zestawu broni, ale jego umiejętności z bronią jednoręczną są w najlepszym razie średnie. Jak na ironię, chociaż jego domyślnym sprzętem jest zestaw ciężkich zbroi, nie ma on umiejętności ciężkiego użycia zbroi i otrzymuje minimalną ochronę przed nim. Zaczyna też z jednoręcznym mieczem, ale można go usunąć ze swojego ekwipunku i zastąpić lepszą bronią dwuręczną poprzez handel. Cytaty Edytuj Ten nowy pancerz pasuje do mnie jak rękawiczka. Czego brakuje mi w doświadczeniu, nadrabiam odwagą. Myśli, że tęsknię za rolnictwem po tym, jak stałem się poszukiwaczem przygód, ale ja nie. Nienawidzę bandytów i złodziei. Ludzie tacy jak oni atakują nasze miasto co roku. - Po walce z bandytami nie sądzę, że podoba mi się, dokąd to zmierza. - Podczas zwiedzania jaskiń. Po prostu czuje się dobrze, mając nowe życie jako poszukiwacz przygód. To, co miałem zrobić. Czy myślisz, że dobrze znajdziesz tutaj złote bryłki - w kopalniach. Ciekawe, czy któryś z moich przodków kiedykolwiek przechodził te sale - w nordyckich ruinach. Wydaje się, że cała góra skał jest nad nami. Zapal się przed nami. Kłopoty lub może skarb - Kiedy zbliżasz się do jaskini. Przez Dziewięć - W wielu szczególnie spektakularnych obszarach, na przykład Sanktuarium Eldergleam. Czuję, że mogę wziąć na siebie całą Skyrim - odpowiedź na użycie czaru odwagi lub podobnych zaklęć efektów na nim. Dzięki Nie jestem pewien, czy było to konieczne. - Odpowiedź na użycie czaru, Healing Hands lub podobnych zaklęć efektów na nim. Zastanawiam się, jakie wielkie bitwy stoczono tutaj. Czy myślisz, że Tiber Septim kiedykolwiek tu walczył? Chyba cię zabiję - Podczas bitwy. Nie lubię czarodziejów i ich zaklęć. Daj mi siekierę. Pewnego razu prawie odciąłem własny palec, próbując wyostrzyć ostrze. Ugh, nienawidzę krwi. - Odpowiedź na ulepszenie zbroi i broni. Jak głęboka jest ta jaskinia - podczas zwiedzania jaskini. To jest ta część, w której upadasz i krwawisz na śmierć - Podczas bitwy. Forswornowie są dziwni. Mówią, że walczą o Reach, ale żyją jak dzicy. - Odpowiedź podczas spaceru w pobliżu martwego Forsworn lub po walce z Forswornem. Naprawdę chciałbym, żebyś tego nie zrobił. - Kiedy widzisz czytanie czarnej księgi. Co robisz - także gdy czytasz Czarną Księgę. Nie znowu. - Kiedy widzisz, wielokrotnie czytając Czarną Księgę. Nie posuwaj się zbyt daleko naprzód. Gdy idziesz za daleko z nim jako naśladowcą Trivia Edit Erik West, alias Immok the Slayer Jego imię wywodzi się od Erika Westa, którego internetowym pseudonimem był Immok the Slayer, odwiedzający siedzibę Bethesdy podczas rozwoju Skyrim . Bethesda był pod takim wrażeniem swojej wiedzy o Oblivionie, że dał mu dogłębną wycieczkę po studiach Bethesda i postanowił stworzyć postać o imieniu Erik na jego cześć. Niestety, Erik zmarł na raka w maju 2017 r. (Sześć miesięcy przed wydaniem Skyrima), dlatego Bethesda unieśmiertelnił go w postaci Zabójcy Erika. 1 Eriks Nexus Forums Konto Eriks DeviantArt Konto Erik odnosi się do zmiany nazwiska: No cóż, mój ojciec chciał, żebym wybrał imię, które pasuje do mnie, ale kto zatrudni Erika Greenthumb lub Erika Hoe-Pusher'a Chcę, aby moi wrogowie trzęśli ze strachu , kiedy zdobędę kilku wrogów. Ta sekcja zawiera błędy związane z Erikiem Zabójcą. Przed dodaniem błędu do tej listy rozważ następujące kwestie: Załaduj stary zapis, aby potwierdzić, czy błąd nadal występuje. Jeśli błąd nadal występuje, opublikuj raport błędu za pomocą odpowiedniego szablonu systemu 160360160 160 160XB1160 160, 160PS3160 160 160PS4160 160, 160PC160 160 160MAC160 160, w zależności od platformy, na której wystąpił błąd. Miej opisowy wygląd listy błędów i poprawek, ale unikaj rozmów w opisie i anonimowych anegdotach: takie dyskusje należą do odpowiedniej tablicy forum. Jeśli podaruje się nie zaklętą zbroję strażniczą, w tym przedmioty z Pancerza Zbroi i Imperialnego Legionu, ekwipunek Eriksa może traktować je jako zbroję początkową. Nie można ich usunąć w handlu. Po odblokowaniu go jako naśladowcy, gdy zostanie wybrana opcja udzielenia mu 500 w zamian za towarzystwo, jego normalny dialog może zostać wyciszony, a on nie zostanie zatrudniony, co uniemożliwi mu posiadanie go jako naśladowcy. Naprawić . Wyjście z domu i czekanie przez 24 godziny, potem powrót. Działa tylko wtedy, gdy ma opcje stewarda. (Testowane z Manor Manor) Fix. Jeśli nie zbudowano jeszcze pełnego skrzydła w domu, ukończenie go powinno również dać opcję. W Hearthfire. Piekło szarżuje Smoczego Noworodka ponownie, aby był jego naśladowcą, jeśli został stewardem. W Hearthfire. możliwe, że jego dialogowa opcja zostania stewardem może się nigdy nie pojawić. W Hearthfire. po zostaniu stewardem, standardowe okno dialogowe stewarda może się nie pojawić. Opuszczenie strefy na 24 godziny (w grze) i powrót może rozwiązać ten problem. Po pobraniu Dragonborn. kiedy zażąda, aby był naśladowcą, może powiedzieć, że przypuszczam, że mistrz Neloth nie ma nic przeciwko. Zawsze mówi mi, abym mu zszedł z drogi. To jest odpowiedź Talvas Fathryons, gdy zostaje poproszony o bycie zwolennikiem. Dialog ten pojawia się dla Erika, ponieważ jego aktor głosu i Talvas Fathryon jest taki sam. Kiedy otrzyma Nordycki Wielki Miecz, będzie go miał jako broń jednoręczną, a podczas walki wyciągnie niewidzialny miecz z jego pleców, z rzeczywistą bronią wciąż na swojej talii, z zainstalowanym Dawnguardem, jeśli jest naśladowcą, Serana może zaatakować i zabić Erika po przebudzeniu. Może to wynikać z tego, że jej scenariusz jest znacznie bardziej skomplikowany i skomplikowany, co powoduje, że jest bardziej urażona. Wyglądy Edytuj odniesienia Rozpocznij dyskusję Dyskusje o Eriku ZabójcaWitamy na nieoficjalne strony z Elder Scrolls Od 1995 roku budujemy wspólne źródło dla całej wiedzy z serii gier Elder Scrolls. Możemy skorzystać z twojej pomocy Aby zacząć przeglądać naszą stronę, powinien wybrać jedną z gier z menu po lewej stronie. Jeśli chcesz pomóc nam w budowie strony, możesz dowiedzieć się, jak zacząć edytor, przeczytać pliki pomocy. lub przejrzyj nasz przewodnik, aby pomóc. Jeśli chcesz porozmawiać o Elder Scrolls z innymi użytkownikami, rozważ skorzystanie z forów UESP. Celem tych stron jest dostarczanie informacji, dlatego większość treści zawiera spoilery. Obecnie utrzymujemy 49,899 artykułów. Najnowsze wiadomości The Elder Scrolls Online: Aktualizacja Homestead Wydanie 06 lutego 2017 Aktualizacja Homestead dla Elder Scrolls Online została wydana dzisiaj dla wersji gry PCMac. Aktualizacja dodaje do gry długo oczekiwaną funkcję obudowy gracza, obok tysięcy nadających się do wykonania mebli. nowe osiągnięcia, motywy i więcej. Choć w przeważającej części są one bezpłatne, kilka nie oddanych jeszcze domów (mianowicie Grand Topal Hideaway i Earthtear Cavern) będzie dostępnych tylko w Crown Store. Pełne notatki z łatami można zobaczyć tutaj. a łata trafi na konsole 21 lutego. The Elder Scrolls Online: Morrowind Ogłoszony 31 stycznia 2017 r. Ogłoszono wydanie pierwszego rozszerzenia ESO. Tytuł The Elder Scrolls Online: Morrowind. zostanie wydany 6 czerwca. Rozbudowa ma nową klasę Warden. duża strefa Vvardenfell i próba w Clockwork City. Morrowind musi być zakupiony osobno i nie jest zawarty w ESO Plus. ani nie będzie dostępny w Crown Store. Wydania fizyczne i cyfrowe uaktualnienia są dostępne w przedsprzedaży, teraz dostępna jest również edycja kolekcjonerska. Skyrim potwierdził na przełączniku Nintendo 13 stycznia 2017 W prezentacji 12 stycznia 2017 r. Todd Howard z Bethesda Game Studios ogłosił, że tak, Skyrim wchodzi na przełączniki Nintendo. Switch to hybrydowa konsola do gier, która działa zarówno jako konsola domowa, jak i przenośne urządzenie do gier. Oprócz potwierdzenia, w tym momencie nie dostarczono żadnych dodatkowych informacji. W innych wiadomościach ESO prowadzi obecnie sprzedaż flashową Fatal Fredas w niektórych ofertach Crown Store. Skyrim Special Edition PS4 Patch 07 stycznia 2017 Po piętach aktualizacji na PC 1.3. Bethesda Softworks wydała aktualizację 1.3 wersji PS4 The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition. Chociaż są one takie same dla wersji na komputery PC, notatki do łatek można znaleźć tutaj. Aktualizacja Xbox One wciąż oczekuje na zatwierdzenie, chociaż została potwierdzona. Rozpoczęła się zimowa sprzedaż pary Dziś 22 grudnia 2018 r. Zimowa wyprzedaż pary jest już w serwisie The Elder Scrolls posiada zniżkę od 25 do 50 zniżki, przy czym zarówno Morrowind, jak i Oblivion są poniżej dziesięciu dolarów. Ta sprzedaż obejmuje również nagrody Steam, głosowanie w wyborach dokonanych przez użytkowników dla różnych kategorii, przy czym każdy głos przynosi karty do handlu. Choć nie jest jasne, czy będzie to tradycja powracająca, zwróć uwagę, że The Elder Scrolls V: Skyrim czekają na nagrodę Test of Time, która zostanie poddana pod głosowanie 24 grudnia. Rozważ wspieranie tej serii za pomocą swojego głosu. Sprzedaż franczyzy Elder Scrolls można zobaczyć tutaj. i jest uruchamiany od 22 grudnia do 2 stycznia o godzinie 13 EST. Wygraj mapę plakatu Tamriel na Boże Narodzenie 16 grudnia 2018 Jest to bardzo wyjątkowe święto Bożego Narodzenia, czy raczej powinienem powiedzieć, New Life Festival, tutaj w UESP, jak rozdawano mapę plakatu Tamriel 24x18 wielu naszym współpracownikom i fanom Istnieje wiele sposoby, w jakie możesz wygrać: w naszych już trwających konkursach na media społecznościowe. W każdym z naszych wydarzeń gildii ESO. Wszyscy administratorzy UESP. moderatorzy. a oficerowie gildii ESO otrzymają gwarantowany plakat, jeśli będą chcieli. Wpisz swój adres pocztowy w naszym formularzu online, aby go otrzymać. Jeśli w jakikolwiek sposób przyczyniasz się do UESP (edytor wiki, forum itp.), Możesz losować losowo jedną z 50 map. Losowanie nastąpi 1 stycznia. Każdy z naszych fanów może wziąć udział w losowaniu, aby wygrać jedną z 25 map. Losowanie nastąpi 1 stycznia. Od nas wszystkich na UESP dla was wszystkich, życzymy udanych wakacji ESO Starts New Life Festival 15 grudnia 2018 r. Z okazji pierwszych wakacji w kalendarzu Tamrielic. The Elder Scrolls Online będzie gospodarzem wydarzenia New Life Festival od 15 grudnia o 10 rano EST, do 4 stycznia o 10 rano EST. Obchody świąteczne będą obejmować powtarzalne codzienne misje tematyczne po każdym z głównych wyścigów. podwójne punkty doświadczenia za wypicie Bredas Magnificent Mead i nowe przedmioty związane z wakacjami w Crown Store. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz naszą stronę z zadaniami. Todd Howard Ogłoszono 2017 AIAS Hall of Fame Inductee 15 grudnia 2018 Todd Howard. jeden z głównych programistów i producentów wykonawczych za The Elder Scrolls i Fallout. ma zostać dodany do Academy of Interactive Arts and Sciences Hall of Fame w tym roku D. I.C. E. nagrody. Dzięki tej nagrodzie Todd Howard dołączy do grona kilku innych wpływowych deweloperów, takich jak Shigeru Miyamoto, Sid Meier, John Carmack, Will Wright, Gabe Newell i Hideo Kojima. Oficjalne ogłoszenie można zobaczyć tutaj. a nagrodę dostarczy mu 23 lutego 2017 r. Pete Hines. Wiceprezes Bethesda ds. Public Relations i Marketingu. The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition Patch 1.3 Wydany 14 grudnia 2018 r. Wyświetlanie stałej obsługi The Elder Scrolls V: Special Edition. Bethesda Softworks właśnie wydała łatkę dla wersji na komputery PC. Ta poprawka skorygowała pewne nieokreślone problemy z stabilnością i wydajnością, pod warunkiem zwiększenia wsparcia dla wyświetlaczy o 144 Hz, naprawiła problem ze Slow Time. i poprawiono problemy z próbą zalogowania się do Bethesdy. Ta łatka jest na razie dostępna na PC, ale zostanie udostępniona na konsoli w nieokreślonym czasie w przyszłości. Legends Chaos Arena Event 8 grudnia 2018 W Legends ogłoszono limitowany tryb Arena. Od 14 grudnia do 19 grudnia dostępny będzie tryb Chaos Arena w stylu Sheogorath. Podobnie jak w innych trybach Arena, uczestnictwo w Chaos Arena wymaga biletu Arena, który można zdobyć ze złota w grze lub zakupem cyfrowym. Tryb zawiera nowe dzieła sztuki i wyjątkowe warunki pasa oraz scenariusze Arena. Aby zbiegło się z wydarzeniem, pakiet kart Madhouse Collection będzie dostępny do zakupu. Ten pakiet zawiera trzy kopie 10 unikatowych kart i można go nabyć za pomocą złota w grze lub zakupu cyfrowego. Aktualizacja Homestead Player Housing Update ogłoszona dla ESO 6 grudnia 2018 Długo oczekiwana aktualizacja dla graczy The Elder Scrolls Online została oficjalnie ujawniona dziś przez ZeniMax Online Studios. Homestead. który będzie darmowym włączeniem do następnej ważnej aktualizacji, wprowadzi do gry prawie czterdzieści nowych domów dla graczy, a także ponad 2000 elementów mebli do dekoracji domu. Jej wydanie zaplanowano na luty 2017 r. Oficjalne ogłoszenie można zobaczyć tutaj. i aktualizacja będzie dostępna na PTS w styczniu, przed oficjalnym oficjalnym wydaniem w przyszłym miesiącu. Bethesda Pinball wydana 6 grudnia 2018 r. We współpracy z Zen Studios. Bethesda Softworks wydała trzy stoły pinballowe po kilku z ich bardziej popularnych tytułów, szczególnie The Elder Scrolls. Doom. i Fallout. Te nowe stoły do ​​jednorękiego bandyta, które są dostępne na różnych platformach do jednorękiego bandy Zen Studios na konsolach Xbox 360, Xbox One, PSN SCEA, PSN SCEE, Steam, Mac i Windows 10. Dodatkowo tabele zostaną udostępnione na ich platformach mobilnych (iOS i Android ) 8 grudnia. Oficjalne ogłoszenie można zobaczyć tutaj. i jego zwiastun startowy można zobaczyć tutaj. Równolegle z podobnym ogłoszeniem monopolu Skyrim w produkcji, może to oznaczać wzrost zainteresowania merchandisingiem Bethesdas bardziej popularnych marek. Crown Crates wprowadzono 2 grudnia 2018 r. Skrzynki Crown Crate zostały wprowadzone do ESOs Crown Store. Te skrzynie zawierają materiały eksploatacyjne i mają szansę na wyłączne lub wycofane przedmioty kolekcjonerskie. Skrzynie mają również system walutowy, który pozwala na zakup konkretnych nagród bezpośrednio. Aby uzyskać więcej informacji na temat bieżących nagród i ich zakresu cen, zobacz nasz artykuł. Oblivion na Xbox One 29 listopada 2018 Wersja The Elder Scrolls IV: Oblivion na Xbox 360 jest już kompatybilna z Xbox One. Różnice między wersją Xbox a wersją na komputery PC można znaleźć w naszym artykule. Skyrim Special Edition jest już dostępny 28 października 2018 The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition jest już dostępny na PC, PS4 i Xbox One. Dzięki tej aktualizacji serii najnowszej głównej raty dodano ulepszenia graficzne, w tym wolumetryczne promienie boga i nowe shadery. Dodatkowo, nowo zintegrowana obsługa modów za pośrednictwem Bethesdy pozwala na oficjalną obsługę modów w konsolowych wersjach gier. Dla graczy PC, którzy posiadali oryginalne wydanie Skyrim z trzema dodatkami, Hearthfire. Dawnguard. i Dragonborn. Edycja Specjalna została dodana do twojej biblioteki Steam za darmo, potwierdzając drobne zalety tej wersji na PC. Aby uzyskać więcej informacji o wydaniu, zobacz oficjalne ogłoszenie. The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition jest już dostępna do preinstalacji 26 października 2018 r. Jeśli posiadasz wersję Steam The Elder Scrolls V: Skyrim wraz z trzema oficjalnymi DLC, Hearthfire. Dawnguard. i Dragonborn. teraz znajdziesz bezpłatną wersję The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition do instalacji w bibliotece gier. Wstępna instalacja będzie wymagać 12,8 GB miejsca na dysku, a rozmiar pobierania to 9,8 GB. Remaster Skyrim ma oficjalnie wydać 28. Dla tych, którzy wciąż potrzebują trochę wolnego czasu, aby cieszyć się zaktualizowaną wersją gry, został udostępniony do użytku medyczny list do lekarza ogólnego, napisany przez dr. Agona Borna. Skyrim na przełączniku Nintendo 21 października 2018 Nadchodząca edycja specjalna Skyrim została zaprezentowana w pierwszym odsłoniętym wideo nowej konsoli domowej Nintendo Switch. Od tego czasu Bethesda wyjaśniła, że ​​nie zamieściła żadnych oficjalnych komunikatów dotyczących tego, które z ich tytułów będzie dostępne na Switch, zamiast tego odnosi się tylko do partnerstwa z Nintendo w celu wsparcia nowej konsoli. To powiedziawszy, ich współpraca nad filmem zdaje się sugerować, że prawdopodobnie wydanie w Skyrim jest prawdopodobne. Current Featured ArticleUpdated: The Elder Scrolls 6 Data wydania, aktualności, Argonia i wszystko, co musisz wiedzieć W miarę jak zbliżamy się do Bożego Narodzenia, zdajemy sobie sprawę, że ogłoszenie Elder Scrolls 6 nie ma miejsca w 2018 roku. Możemy się utknąć w Elder Scrolls 5: Skyrim Special Edition na nowo, ale mimo, że się podobało i wygląda świetnie, jest to nadal znajoma historia. To zdecydowanie czas na The Elder Scrolls 6. Najwyraźniej jednak jeszcze trochę poczekać. The Elder Scrolls 6 jest obecnie wymysłem stworzonym w dużej mierze ze zbieżnych plotek i domysłów na temat Internetu. Ale przeglądaliśmy wiele stron bzdur, które znajdziesz online, aby zobaczyć, które z nich mają sens. Oto wszystko, co o tym wiemy. Reklama - Czytaj dalej Poniżej ELDER SCROLLS 6 NEWS - JEST OFICJALNY Będziemy szczerzy. Ilość oficjalnych informacji dostępnych w następstwie Skyrim może być zapisana na odwrocie paragonu Starbucks w markerze. Ta gra jeszcze oficjalnie jeszcze nie istnieje. Czy to prawda? Oczywiście, że tak. The Elder Scrolls 5: Skyrim sprzedał się w ponad 20 milionach egzemplarzy, co czyni go z łatwością najbardziej udaną grą w 20-letniej serii i ogromnym marginesem. Pieniądze wymagają tego. Najbliższe wejście do Bethesdy, przyznające, że nadchodzi sequel Skyrim, miało miejsce podczas premiery Elder Scrolls Online. Wiceprezes Bethesdy Pete Hines mówił o tym, jak większość innych wydawców próbowałaby jak najszybciej stworzyć kolejną część Skyrim. Później wyplują Skyrim 2 rok później lub dwa lata później. Nie po prostu tak to postrzegamy, powiedział Hines. Dbamy o to, aby wszystko, co robimy, było godne uwagi. Nasze podejście do tego nie różniło się. To nie Hines podnosi wieko w następnej grze Elder Scrolls, ale przypadkowy sposób, w jaki porusza temat w swoim podtekście, jest równoznaczny z przyznaniem się, że inny Skyrim jest równie prawdopodobny jak inny Call of Duty. To otwarta tajemnica. Na przykład w tej chwili Bethesda jest nawet reklamą dla projektanta zadań, z prośbą o doświadczenie z The Elder Scrolls Construction Set. Podpowiedź ELDER SCROLLS 6 DATA WYDANIA - JEŚLI JUŻ WKRÓTCE Reklama - kontynuuj czytanie Poniżej była czteroletnia przerwa między wydaniami Oblivion i Skyrim. ale jeśli to miało się powtórzyć, to poślubił już następną grę: Skyrim został wydany w 2017 roku. Najważniejsze pytanie brzmi, czy Bethesda Game Studios naprawdę pogodziło się jeszcze z cyklem rozwoju. Według Bethesdasa Pete Hinesa, zespół nie pracuje jeszcze nad The Elder Scrolls 6, ale zrobią to pewnego dnia. HotShame0 obecnie nie pracujemy nad TES6 No cóż, tak mówi publicznie. Wcześniej w tym roku Bethesdas Todd Howard powiedział, że gra była daleko, gdy zapytano, czy zespół pracował nad sequelem Skyrim. Myślę, że w tych momentach dobrze jest powiedzieć naszym fanom, oczywiście, że tak. To jest coś, co kochamy. Ale to jest - wiesz, muszę uważać na to, co mówię - to bardzo daleko. I tak naprawdę mamy jeszcze dwa inne duże projekty, które są większe niż wszystko, co zrobiliśmy, kontynuował. Ludzie prawdopodobnie usłyszą o tych prawdopodobnie jeszcze przed Elder Scrolls 6. A to będzie miało sens za wiele lat. Myślimy bardzo długo. Nie był programistą, który będzie się spieszył z czegoś takiego. Kiedy zastanawiasz się, jaka jest przyszłość tego rodzaju gier, mamy całkiem niezłe wyobrażenie o tym, co to będzie, a to po prostu zajmie się technologią i czasem, których nie musimy teraz mieć. Ten sentyment został powtórzony przez Pete'a Hinesa niedawno, który powiedział, że Bethesda nie jest automatem do gier: to studio nie jest automatem, powiedział. Nie są automatem z dwoma guzikami, gdzie najpierw naciskamy Elder Scrolls, a następnie naciskamy Fallout. a następnie naciskamy Elder Scrolls, a następnie naciskamy Fallout. Są niesamowicie utalentowanym studiem kreatywnych ludzi. Zrobili teraz cztery gry z rzędu, z których wszystkie zostały nazwane Grą Roku, i mają prawo decydować o tym, co chcą dalej pracować i w którym kierunku chcą iść. Hines powiedział także, że nigdy nie pyta, w jaki sposób Todd Howard zdecyduje, co dalej tworzyć. On ma powody, dla których, i myślę, że kiedy już zejdziemy z drogi, te powody będą bardziej oczywiste dla ludzi, kiedy już tam dotrzemy, a może nie, powiedział Hines. Ale pod koniec dnia, ci ludzie mają prawo nie tylko grać w Elder Scrolls po grze Elder Scrolls, dlatego też przestawili się na Fallouta i mają prawo do rozprostowania nóg i spróbowania czegoś innego lub zrobienia czegoś innego. coś innego. Wiem, nad czym pracują przez następną dekadę i myślę, że wszyscy z nich są podekscytowani, z różnych powodów, a kiedy już wyjdą, ludzie będą cieszyć się tym, czym są. Podczas produkcji Skyrim. Bethesda Game Studios używa dość niewielkiego zespołu około 100 programistów, w których duże wydania AAA, takie jak Assassins Creed, będą miały ponad 1000 prac nad nimi w niektórych punktach. Jak sądzisz, że firmy takie jak EA tworzą corocznie nową wersję swoich wielkich franszyz. Oznacza to, że jeśli Bethesda nie podwoi (lub więcej) swojego zespołu deweloperskiego przez ostatni rok lub dwa, następny Skyrim będzie tylko liderem projekt, kiedy Fallout 4 zdobył złoto w październiku. To jest, gdy kod, który jest dostarczany na dyskach z grami, jest scementowany. Część zespołu Bethesda Game Studios będzie również kontynuować pracę nad Falloutem 4. po pierwsze dla szaleńczych poprawek, które zawsze były wymagane w jednej z tych rozrastających się gier, a następnie Fallout 4 DLC. Przez cały 2018 rok będzie kilka fal tego materiału, a to się nie stanie. Biorąc pod uwagę czas potrzebny na wyprodukowanie poprzednich gier z serii, sugeruje to, że możemy nie widzieć gry do 2019 roku - co zostało wsparte przez inne wycieki i plotki. Oooo. Reklama - Kontynuuj czytanie Poniżej Skyrim został oficjalnie ogłoszony w grudniu 2017 r., 11 miesięcy przed jego wydaniem w listopadzie 2017 r. O ile Bethesda Game Studios radykalnie zboczył ze strategii cyklu rozwoju, z której korzystał od momentu utworzenia w 2002 r., Być może będziemy musieli poczekać nieco dłużej dla oficjalnych szczegółów. Jest jednak nadzieja. W wywiadzie dla gry gamesindustry. biz w marcu 2018 r. Dyrektor ds. Gier Skyrim, Todd Howard, został poproszony o wyjaśnienie, że Bethesda Game Studios ma trzy duże i zwariowane projekty w ruchu, mówiąc: Są daleko. Sądzę, że o wiele ważniejsze było to, że nikt nie powinien spodziewać się o nich w najbliższym czasie. Zawsze nakładamy się na projekty. Po prostu teraz mamy więcej rzeczy niż przedtem. To może brzmieć jak zła wiadomość, ale oznacza to, że Elder Scrolls 6 mógł być w fazie rozwoju przed październikiem 2018 roku. To nie jest po prostu osoba z branży gier komputerowych. Bethesda Game Studios rozwija się. W grudniu 2018 roku otworzył nowe studio w Montrealu. W tym czasie miał 40 programistów, ale szybkie spojrzenie na stronę internetową zarządu ZeniMax pokazuje, że studio wciąż się powiększa. ELDER SCROLLS 6 LOKALIZACJA - JEST TO ARGONIA, LUB REDWOOD, LUB VALENWOOD Dla celów tego artykułu, były proste wywoływanie gry Elder Scrolls 6. Ale prawdopodobnie tak się nie stanie. Prawie wszystkie gry z serii Elder Scrolls rozgrywają się w różnych obszarach świata Tamriel, wszechświata serii. W 1996 roku Daggerfall porwał prowincje High Rock i Hammerfell. W 2002 r. Morrowind zarezerwował wyspę Vvardenfell. Oblivion został ustanowiony w Cyrodil i bez nagród za ten, Skyrim został ustawiony w Skyrim. Te nazwy mogą brzmieć jak odrzut Tolkiena, ale tak naprawdę są miejscami opisanymi w pierwszej grze Elder Scrolls, Arena. Ta gra z 1994 roku pozwoliła ci wędrować po całym Tamriel, czyniąc z niej jedną z największych gier w historii. I tak, to oznacza, że ​​wiele obszarów było dość nudnych i powtarzalnych. Przypomnienie: wydano go w 1994 roku, zaledwie rok po pierwotnym zagładzie. To, co pozostało w Tamriel Consult the Elder Scrolls: mapa areny, a zobaczysz, że Valenwood, Elsweyr i Black Marsh (alias Argonia) są miejscami, które Bethesda jeszcze nie wydobyła. Morrowind byłby kolejnym oczywistym wyborem, jako że The Elder Scrolls: Morrowind w rzeczywistości nie posiadało żadnej z tych prowincji, tylko wyspę. Reklama - kontynuuj czytanie poniżej Dla wszystkich prawdziwych zwojów Elder Scrolls gotowych do opuszczenia złego komentarza, tak, wiemy, że Battlespire i Regard istnieją, ale nie są częścią głównej serii gier. Pogłoski online wydają się myśleć, że Argonia Czarne Marsh jest najbardziej prawdopodobnym wyborem dla Elder Scrolls 6. chociaż nie znaleźliśmy jeszcze wiarygodnego źródła tego. Może ludzie po prostu myślą, że to brzmi dobrze, eh Argonia jest miejscem, w którym żyją mieszkańcy Tamriel. Nazywani są Argonianami. Mogłeś grać jako te łuskowate, podwodne oddechy w poprzednich grach Elder Scrolls. Poza tym, że Bethesda ma już ustaloną pozycję swoich miast, ma wolną rękę, aby robić to, co chce z Argonią. Istnieje jednak niewielka szansa, że ​​Elder Scrolls 6 będzie nazywał się Skyrim 2. być w Skyrim i mieć historię, która wynika z ostatniej gry. Niektórzy myślą, że to się stanie. Wątpimy w to. Pojawiły się również pogłoski, że gra może być nazwana Elder Scrolls 6: Redwood. chociaż rozumowanie tego nie jest tak rozwinięte jak Argonia. Jednak jest kolejna plotka, że ​​Elder Scrolls 6 będzie się nazywać Elder Scrolls 6: Valenwood. co miałoby sens, ponieważ jest to jeden z obszarów Tamriel, którego Bethesda jeszcze nie dotknął. Teoria opiera się na spekulowanej notatce Bethesdy z 2017 r., Która zabraniała jej pracownikom używania lub odwoływania się do wielu terminów, w tym Fallout: Nuka World (który okazał się głównym wydaniem DLC dla Fallouta 4. W ten sposób trochę przeciekając więcej uzasadnienia), Elder Scrolls VI lub coś w rodzaju Projektu Greenheart. Teraz projekt Greenheart ma być kryptonimem dla Elder Scrolls 6, ponieważ fani Elder Scrolls będą wiedzieć, Greenheart to istniejące miasto znajdujące się w Valenwood. ELDER SCROLLS 6 GAMEPLAY - OCZEKUJ GRY MINECRAFT Bethesda wyraźnie zaznaczyła, że ​​jedną z cech, którą możesz postawić, będzie wielkie nowe losowanie w Elder Scrolls 6. Rozmawialiśmy o budowaniu domów, a może nawet budowaniu miast. Wszystko zaczęło się od Hearthfire, rozszerzenia stworzonego dla Skyrim. Pozwala ci to posiadać i dostosowywać znacznie więcej domów w całym świecie Skyrim. Sama w sobie była nieco ekspansja naiwna, ale miała tylko 5 funtów. Cały obiekt budowlany eksplodował w Falloucie 4. którego struktura gry jest porównywalna do gier Elder Scrolls, szczególnie, że używa tego samego silnika gry co Skyrim. Pozwala tworzyć budynki od zera, z elementów podstawowych. Śmiało, jeśli Bethesda nie doda czegoś podobnego do Elder Scrolls 6. zwłaszcza, że ​​uderzenie Fallouta 4 wydaje się być pracą w toku, która nie jest tak dobrze zintegrowana z resztą gry. Bethesda może zrobić lepiej. ELDER SCROLLS 6 GRAFIKA - NOWY SILNIK GRAFICZNY Jedną z funkcji, która nie została potwierdzona, ale cieszy się dużym zainteresowaniem fanów Elder Scrolls, jest nowy silnik gry. Spójrz na formularz Bethesdas w przeszłości i wydaje się, że był to jeden z nich. Oblivion i Fallout 3 użyli silnika Gamebryo innej firmy, zanim Bethesda wyszedł z własnym (nieco podobnym do Gamebryo) silnikiem Creation, używanym w Skyrim i Fallout 4. Nic dziwnego, że tak wielu ludzi twierdziło, że Fallout 4 wygląda nieco chrupiąco, przybywając cztery lata po Skyrim. Silniki nie były identyczne mdash cztery lata pracy nie przyszedł bez postępu mdash, ale były podobne. Czas na pokoleniową zmianę w narzędziach, które Bethesda używa do tworzenia gier Elder Scrolls, nie sądzisz jednak, że prawdopodobnie będzie to ewolucja tego, co Bethesda użyła w Skyrim i Falloucie 4. Czy naprawdę myślisz, że Bethesdas wytknie dewelopera modów? narzędzia, które a) wielu deweloperów ma wieloletnie doświadczenie i b) stworzyło scenę mody Skyrim, która utrzymywała popularność gry na PC przez pół dekady. W tej chwili jest to 14. najbardziej popularna gra na Steam pod względem ludzi grających , tylko jedno miejsce za Fallout 4.Skyrim: Skyrim Special Edition box art Skyrim. piąta gra z serii Elder Scrolls, odbywa się w prowincji Skyrim w 200 lat po Kryzysie Obliviona. Dragon Shouts odgrywają integralną rolę w historii, gdy odkryjesz swój los jako Last Dragonborn. Skyrim jest dostępny na PC, Xbox 360, PlayStation 3, Xbox One i PlayStation 4, a także został ogłoszony dla Nintendo Switch. Starożytny dom Nordów. Skyrim, balansuje na krawędzi zniszczenia. Wraz ze śmiercią Wielkiego Króla Torygg. wybuchła wojna domowa, z braćmi zabijającymi braci w prowincjach zamarznięte tundry i skaliste skały. Wiele, szczególnie Nordów. chcą się oderwać od Imperium. który od czasu Kryzysu Otchłani podupadł. Z drugiej strony wielu lojalistów preferuje jedność i bezpieczeństwo zapewnione przez Imperium. The Elder Scrolls przepowiadają powrót pierwotnej ciemności Tamriel, Smoków i przyjście śmiertelnika urodzonego z duszą smoka, Dovahkiin lub Dragonbornone, który będzie miał moc trwale pokonać swojego największego wroga i zakończyć mroczne panowanie konsument światów: Alduin. Twoja podróż będzie zagrożona. Podobnie jak pozostałości po królestwach cieni strażnicy, Ostrza. zaoferują im pomoc, podstępni agenci Thalmora. starając się posuwać naprzód swoją własną sprawę, utrudnią twoją wyprawę. Zdobądź wiedzę i udowodnij, że jesteś Dragonborn, a szanowani Greybeards zapewnią ci audiencję, aby nauczyć się ich starożytnych Drakonów. Teraz wielki poszukiwacz przygód, uwolnij się z niewoli, weź ostrze lub zaklęcie, łuk lub siekierę, spełnij przeznaczenie lub odłóż je na czas nieokreślony. Dodatkowe ogólne informacje o grze można znaleźć tutaj. Informacje o strzelaniu Informacje o postaci Atrybuty 160 Jakie są podstawowe statystyki Tworzenie postaci 160 Przewodnik po procesie tworzenia postaci Dragon Shouts 160 Jak ich używać i skąd je pobierać Zawodnicy po raz pierwszy 160 Przewodnik pomagający nowym graczom zmierzyć się ze Skyrim Leveling 160 Zrozumienie systemu poziomowania postaci Rasy 160 Zdefiniowanie cech ras nadających się do gry Umiejętności 160 I co można zrobić Wampiryzm 160 Informacje o wampiryzmie i powiązanych z nimi zadaniach Likantropia 160 Informacje o życiu jako wilkołak i związane z nim zadania Informacje o grze Działania 160 Różne czynności dostępne podczas gry Artefakty 160 Unikalne i potężne przedmioty, które można znaleźć w Skyrim Combat 160 Informacje o walce w Skyrim Controls 160 Tabela różnych kontrolek używanych do interakcji z grą, dla wszystkich platform gier Krym 160 Informacje o prawach Skyrim i jak zostać po prawej stronie władz Disease 160 Chorób, które możesz złapać w Skyrim Wskazówki 160 Wszelkiego rodzaju wskazówki do gry, aby pozwolić ci grać w bardziej wszechstronny sposób Przedmioty 160 Gdzie znaleźć konkretne przedmioty i ich pokrewne atrybuty Magic 160 Wszystko, co musisz wiedzieć o sztukach arcane w Skyrim Making Money 160 Kilka porad and tricks aimed at helping you earn a few more septims Stealth 160 Information on the art of stealth and its uses Differences Between Morrowind, Oblivion, and Skyrim A guide containing the main differences between the three games, and useful tips for adapting World Information Creatures 160 A bestiary of all the friendly and hostile creatures found in the game Factions 160 Listing of all the guilds and factions in the game, including the factions you can join Maps 160 Are you familiar with your whereabouts NPCs 160 Listing of all non-player characters in the game People 160 Listing of all the named people in the game Places 160 Listing of all the places found in the game Services 160 A listing of all the services (general m erchants, horse merchants, houses, trainers, etc.) provided in the game Technical Information Console Versions PlayStation 160 Information specific to the PlayStation version of the game Xbox 160 Information specific to the Xbox version of the game Kinect Commands 160 Information specific to the Kinect, for the Xbox version of the game Game Updates Skyrim Patches 160 Official patches for Skyrim by Bethesda Softworks Skyrim Special Edition Patches 160 Official patches for the Special Edition PC Version PC System Requirements 160 Minimum and recommended system requirements for the PC version of the game Console 160 Information and list of commands for the in-game console Mod Creation Creation Kit 160 Basic information about the official modification tools for the game Modding Basics 160 Technical information about modding the game Available Add-Ons Official Add-Ons 160 A list of add-ons created or endorsed by Bethesda Softworks Previews and Reviews Concept Art 160 An archive of concept a nd rendered art created during the games development Pre-Release Content 160 Shots from the game prior to its release Miscellaneous Information Achievements 160 Awards you can receive for your efforts Credits 160 Details on exactly who did what to create the game Development Team 160 A list of the developers who created the game Easter Eggs 160 Funny, out of place, or reference-related non-bug findings Glitches 160 Different things you may have noticed about Skyrim that just werent right Historical References 160 References to people, places and events from previous Elder Scrolls games In-Depth Guides 160 Various walkthroughs and tutorials to help get the most out of the game Loading Screens 160 Information that appears while the game loads Music 160 Information about Skyrims soundtrack Special Edition 160 A remastered version of Skyrim available on PC, Xbox One, and PS4 Technical Support 160 Hardware and system software issues and their practical solutions Trading Cards 160 Steam Trad ing Cards you can obtain by playing the PC version Voice Actors 160 List of the actors who provided voices for Skyrims NPCs Wallpapers 160 Official wallpapers, available in various sizes

No comments:

Post a Comment