Saturday 23 December 2017

Forex trader jobs in cyprus


Ostrzeżenie o ryzyku: Handel kontraktami CFD jest ryzykowny i może skutkować utratą zainwestowanego kapitału. Upewnij się, że rozumiesz związane z tym ryzyko i nie inwestuj więcej, niż możesz utracić. Przeczytaj pełne ujawnienie ryzyka. ForexTime Ltd jest regulowane przez CySEC na podstawie licencji nr 18512. Ostrzeżenie o ryzyku: Twój kapitał jest zagrożony. Możesz stracić więcej niż inwestujesz. Używamy plików cookie, aby zapisać Twoje preferencje i zapewnić Ci bardziej lokalne wrażenia. Jeśli akceptujesz nasze używanie plików cookie, możesz kontynuować przeglądanie. Zapoznaj się z naszą Polityką plików cookie, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat tego, jak możesz zrezygnować. Jeśli kontynuujesz przeglądanie, wyrażasz zgodę na nasze Zasady dotyczące plików cookie. ForexTime Kariera Dołącz do zespołu FXTM Zatrudnij się w ForexTime (FXTM) zapewniamy ci środowisko i warunki, które musisz rozwijać w swojej dziedzinie wiedzy, niezależnie od tego, czy jesteś młodym człowiekiem na początku swojej kariery, czy doświadczonym profesjonalistą szukającym ruszać naprzód. Naszą misją jest umożliwienie osiągnięcia swoich zawodowych aspiracji, dając im motywację i inspirację do tego. Jako firma, która stawia czoła postępowi, stworzyliśmy ultranowoczesne, zaawansowane technologicznie środowisko dla naszych pracowników, składające się z najnowocześniejszego sprzętu i najnowocześniejszych technologii. Dbamy o to, abyśmy posiadali najbardziej aktualne licencje na Twoje preferowane oprogramowanie, abyś był zadowolony z tego, z czym współpracujesz i efektywny w tym, co robisz. Niezwykle ważne jest, abyśmy wiedzieli, że nasi pracownicy są zadowoleni i zaangażowani w swoją pracę. Nasi liderzy zespołu zawsze służą pomocą i mentorami dla każdego członka zespołu i inspirują ich do osiągnięcia pełnego potencjału. Cenimy i szanujemy naszych pracowników i postrzegamy je jako nasz najważniejszy zasób, naszą teraźniejszość i naszą przyszłość. Każdy wkład pracowników jest nieoceniony, ponieważ w FXTM wierzymy, że wspólne podejmowanie decyzji jest kluczem do sukcesu. Nasza firma to zaufanie, szacunek, uczciwość, innowacyjność i postęp. Aktualne oferty pracy Jeśli uważasz, że możesz dla nas pracować, prześlij swoje CV i list motywacyjny do naszego działu HR w Careersforextime. Korzyści z pracy w FXTM Zasięg Medyczny Konkurencyjne wynagrodzenie Konkurencyjny system premiowy Centralne biura z zachwycającym widokiem Stała podaż świeżych owoców w kuchni Elastyczne godziny pracy i praca z domu Opłaty abonamentowe za kwalifikacje prawne i finansowe Sponsoring studiów i przygotowanie do egzaminów zawodowych Praktyki i staże Programy dla absolwentów przez cały rok Zakwaterowanie w najlepszych hotelach podczas podróży Najnowocześniejsza technologia Kandydaci okazali się odpowiednie do stanowiska zostaną powiadomieni. Jeśli poszukujesz stanowiska, które nie jest wymienione w powyższych ofertach pracy, będziemy zachwyceni, że Twoje CV będzie brane pod uwagę przy przyszłych otwarciach. Możesz wysłać nam swoje CV na Careersforextime Otwórz konto Twój kapitał jest zagrożony. Możesz stracić więcej niż inwestujesz. Marka FXTM jest autoryzowana i regulowana w różnych jurysdykcjach. ForexTime Limited (forextimeeu) jest regulowana przez Cypryjską Komisję Papierów Wartościowych i Giełd pod numerem licencji 18512. licencjonowana przez Financial Services Board (FSB) Republiki Południowej Afryki, z FSP nr 46614. Firma jest również zarejestrowana w Financial Conduct Authority of Wielka Brytania z numerem 600475 i ma ugruntowaną filię w Wielkiej Brytanii. FT Global Limited (forextime) jest regulowany przez International Financial Services Commission of Belize z numerami licencji IFSC60345TS i IFSC60345APM. Ostrzeżenie o ryzyku: Handel na rynku Forex i kontrakty CFD wiąże się ze znacznym ryzykiem i może skutkować utratą zainwestowanego kapitału. Nie powinieneś inwestować więcej, niż możesz sobie pozwolić na przegraną i powinieneś w pełni rozumieć związane z tym ryzyko. Handel lewarowanymi produktami może nie być odpowiedni dla wszystkich inwestorów. Przed dokonaniem transakcji, proszę wziąć pod uwagę swój poziom doświadczenia, cele inwestycyjne i w razie potrzeby zasięgnąć niezależnej porady finansowej. Obowiązkiem Klienta jest upewnienie się, czy może on korzystać z usług marki FXTM w oparciu o wymogi prawne obowiązujące w jego kraju zamieszkania. Przeczytaj pełne ujawnienie ryzyka w FXTMs. Ograniczenia regionalne. Marka FXTM nie świadczy usług mieszkańcom USA, Japonii, Kolumbii Brytyjskiej, Quebecu i Saskatchewan oraz w niektórych innych regionach. Dowiedz się więcej w MyFXTM. 2017 - 2017 FXT Twoje obowiązki jako Product Managera mają pomóc w zarządzaniu cyklem życia linii produktów i monitorować proces rozwoju jednego lub więcej naszych produktów (cAlgo, cTrader Web, cTrader Mobile Web i projekt Mirror Trading). Będziesz zarządzał całym cyklem życia produktu od koncepcji (projekt GUI, funkcje i specyfikacje techniczne - wymagania) do wdrożenia i wydania (zaległości produktowe, planowanie, zarządzanie zasobami, iteracje, sprinty, wydania) za pomocą metodologii rozwoju oprogramowania Agile. Będziesz zbierać i grupować informacje zwrotne oraz przekazywać informacje zwrotne dla twórców zespołów i projektantów interfejsów. Musisz być przede wszystkim ekspertem handlowym FOREX, abyś mógł zarządzać wspaniałymi platformami transakcyjnymi. Ułatwianie podejmowania decyzji biznesowych związanych z produktem Przekładanie ich na wymagania dotyczące produktu Upewnienie się, że (a) wymagania są realizowane prawidłowo i (b) klienci są zadowoleni Pracuj z klientami tak samo, jak z programistami Zajmij się informacją o productrsquos Przetrzymaj zaległości produktrsquos Zarządzaj cyklem rozwoju. iteracje i wersje Zarządzaj ryzykiem związanym z tworzeniem i zwalnianiem aplikacji. Wiedza na temat transakcji na rynku Forex i platformach Doświadczenia związane z rozwojem oprogramowania dla przedsiębiorstw Rozwój oprogramowania dla klientów indywidualnych plus doświadczenie z Agile w zakresie zarządzania produktami to plus (definicja wymagań, zwinne interakcjo - nowanie z klientami) Rozwijanie wiedzy programistycznej (opracowywanie oprogramowania w czasie rzeczywistym w C, Java) Doświadczenie w zakresie platform transakcyjnych i zautomatyzowane doświadczenie w handlu na rynku Forex Angielski pakiet relokacyjny Atrakcyjny pakiet wynagrodzenia Ubezpieczenie zdrowotne Przyjazne środowisko pracy Regularne imprezy firmowe Możliwości rozwoju osobistego I wiele innych Zastosuj, wysyłając e-mail do hrspotware dołączając swoje CV. W ciągu ostatniej dekady Cypr stał się magnesem dla wielu nowe firmy działające na rynkach finansowych. Znalazł szczególną przychylność wśród inwestorów handlu detalicznego walutami z wieloma dużymi nazwami branżowymi, które uznały za przydatne umiejscowienie się na Cyprze. Wzrost w branży jest również napędzany przez sprawny system podatkowy oraz Cypryjską Licencję Firm Inwestycyjnych. Istnieje około 2000 brokerów na całym świecie, a znaczny odsetek detalicznej transakcji wymiany walutowej w regionie EMEA jest zinternalizowany na Cyprze, który zdołał z powodzeniem stać się bazą dla dużego sektora brokerów walutowych. Według badania Global Recruitment Solutions na Cyprze. 50,18 miejsc docelowych w 2017 r. Było w sektorze Forex, Binary i CIF. To jest jedno na dwa miejsca docelowe. Zwiększenie danych z ankiety z 2017 r., W których liczba ta wyniosła co trzecią pozycję w 33,5, a w 2017 r. Jedną na sześć miejsc. Ponadto licencje Cypryjskich Firm Inwestycyjnych (CIF) na Cyprze wzrosły z zaledwie 18 w 2003 r. Do 123 obecnie, a wiele z nich ubiegało się o licencję na handel lub czekało na nią. Nasze wyjątkowe partnerstwo z firmami forex pozwala nam być na czele procesu rekrutacji. Wiele firm FX będzie miało dostęp do Twojego CV. Dodatkowo, jeśli będziesz zainteresowany dalszymi szkoleniami technicznymi, aby kontynuować swoją edukację w tej dziedzinie, będziesz miał dobrą wiedzę o podstawach, aby wybrać właściwą ścieżkę kariery dla ciebie. Być może interesują Cię techniczne elementy handlu za pomocą analizy technicznej i fundamentalnej. Kurs FX Care zapewni ci wyjątkowe zrozumienie dla różnych działów w firmie Forex, abyś mógł zaplanować swoją ścieżkę kariery. Po ukończeniu kursu Twoja wiedza na temat sektora będzie ogromna, co da Ci pierwszorzędną podstawę do wyboru właściwej ścieżki kariery lub dalszej edukacji w odpowiedniej dziedzinie. pensje dla firm forex i pozycje sektory cypr WYDAWNICTWA Znalazłem GRS w Google i od razu wiedziałem, że są profesjonalistami po pobraniu próbek z ich strony internetowej. Po rozmowie z nimi przez telefon, odwiedziłem ich biura i byłem zachwycony tym, jak przyjazny był zespół. Chcąc dołączyć do branży Forex, GRS skierował mnie do swojej siostrzanej firmy, FX Careers. Szybko zapisałem się na 4-tygodniowy kurs, a podczas drugiego tygodnia mój menedżer ds. Rekrutacji w GRS, Hayley, zaczął przedstawiać mnie najlepszym firmom na rynku Forex na wyspie (Cypr). Hayley nie była po prostu profesjonalna w swoim podejściu, była całkowicie wyrozumiała i znalazła mi idealną pracę dla mojego zestawu umiejętności (doświadczony Marketer - Specjalista ds. Marketingu Online). Po prostu nie mogłem prosić o więcej od jej zespołu GRS. Zdecydowanie polecam każdemu, kto szuka agencji rekrutacyjnej na Cyprze, aby zadzwonić do GRS. Nie mogę przecenić, jak wspaniały był kurs FX Careers. Jeśli chcesz dołączyć do bardzo prestiżowej branży FX, musisz po prostu wziąć udział w kursie. Seria instruktorów pod przewodnictwem Andrew Savvidesa sprawiła, że ​​kurs był nie tylko zabawny, ale tak naprawdę nauczyłem się wiele o branży Forex, która pomogła mi w znalezieniu nowej pracy Jaymes FX Kariera studentów, Limassol, Cypr, Luty 2018 Zanim zdecydowałem się wziąć udział w kursie FX Career, miałem wysoki poziom wiedzy dzięki doświadczeniu handlowemu i ogólnej lekturze na ten temat. Zdecydowałem, że chcę wziąć udział w kursie, aby udowodnić swoją wiedzę, a jednocześnie uzyskać uznaną certyfikację w branży forex. Moje oczekiwania związane z tym kursem miały na celu pogłębienie wiedzy na temat funkcjonowania firmy forex i ogólnie poszerzenie mojej wiedzy na temat branży walutowej. Szczerze mówiąc, kurs ten był bardziej zróżnicowany, niż się spodziewałem, ze szkoleniem sprzedażowym oraz przydatnym i niezbędnym elementem kursu. Moim krótkoterminowym celem w branży walutowej jest zdobycie przyzwoitego zatrudnienia w Firmie FX, a moim długoterminowym celem jest pomóc firmie rozwinąć się poza zdolność do przetrwania, z moimi umiejętnościami i determinacją. Wiem, że to możliwe. Akis, student kursu FX Careers (marzec 2017 r.) Zanim dołączyłem do kursu FX Careers, poznałem rynek walutowy, w tym towary, indeksy, akcje i waluty, ale chciałem poszerzyć swoją wiedzę. Moje oczekiwania, kiedy zdecydowałem się wziąć udział w tym kursie, miały na celu zwiększenie mojej wiedzy w tej branży i dowiedzieć się więcej o funkcjonowaniu w firmie. Kiedy w rzeczywistości moje oczekiwania zostały ogromnie rozdmuchane przez wodę, w rzeczywistości było to znacznie więcej niż oczekiwałem, że wyjdę z tego kursu. Znajomość branży, wiedza o produktach, codzienne obowiązki działu back-office, zgodność, sprzedaż i marketing oraz analizy techniczne. To, co mnie wysadziło, to nieustanna pozytywna energia i przekonanie, które krążyły po klasie. Sądzę, że właśnie tak powinniśmy wszyscy myśleć, aby pracować i osiągnąć nasze maksymalne cele. Wierzę, że jestem bardziej niż kiedykolwiek gotowy, aby odnieść sukces w życiu. Olga, studentka kursów walutowych (marzec 2017). Usłyszawszy kilka osób rozmawiających o branży fx, a następnie zauważających wiele biur otwierających się tutaj na Cyprze, zaintrygowało mnie to. Moje poprzednie doświadczenie zawodowe zawsze koncentrowało się na inżynierii lądowej, ale powiedziałem, że kiedy dowiedziałem się o branży FX, próbowałem samemu, ale okazało się to trudne do zrozumienia. W tym samym czasie branża bardzo mnie zainteresowała, a zwłaszcza cały ten hype, wtedy dowiedziałem się o kursie FX Careers i możliwości studiowania. Moje oczekiwania zostały spełnione i przekroczony ten kurs dał mi moje zaufanie i nauczyłem się wiele o branży Forex i Binary. Jestem bardzo szczęśliwy, że zrobiłem ten kurs i czuję się bardzo pewny, że odniosę sukces w tej branży. Despina, studentka kursów walutowych (marzec 2017). Po prostu zapraszam do podziękowania za wspaniały kurs w zeszłym miesiącu. Chciałbym powiedzieć, że było to dla mnie prawdziwe doświadczenie otwierające oczy. Wiem, że wszyscy dołączyliśmy do kursu, aby znaleźć pracę na rynku Forex, ale niezależnie od wyniku, jestem naprawdę zadowolony, że dołączyłem do tego. Naprawdę czułem, że otworzyło mi to oczy na wiele nowych rzeczy. Emilia, student kursów FX Courers (kwiecień 2017) Przed rozmową z FX Careers nie miałem żadnej wiedzy na temat branży, ale byłem bardzo ciekawy. Kiedy usiadłem z menadżerem kursu, dał mi prawdziwy wgląd w branżę, zanim jeszcze zapisał się na kurs. To dało mi do myślenia i otworzyło mój horyzont na nowe możliwości i nową karierę. Kierownik kursu Andrew Savvides był bardzo entuzjastycznie nastawiony do branży. Mój pierwszy dzień na kursie był niesamowity, wszystko zaczęło się od prostych terminów dla początkujących, a później na późniejszym etapie, który na początku nigdy bym nie pomyślał o analizie technicznej i fundamentalnej, ale teraz rozumiem, jak to działa . Omówiliśmy wszystkie aspekty firm FX, takie jak procedury Back Office, zgodność, sprzedaż, marketing itd. To było ponad oczekiwania, ponieważ zawierało również motywację każdego dnia i naprawdę dostarczyło nam dobrego czynnika wpojonego każdemu z nas, sprzedaży Szkolenie było bardzo inspirujące i edukacyjne, mimo że byłem w dziale sprzedaży i obsługi klienta, dawało mi to nową perspektywę. Wierzę, że mogę naprawdę wyróżnić się rolami sprzedaży lub obsługi klienta w firmie forex. Moim celem końcowym jest naprawdę zbudować moją karierę z zaufaniem i odnieść sukces w firmie, do której się przyłączam. Myria, Student kursów walutowych (marzec 2017) Bardzo dziękuję Panu Andrew za pomoc i wiarę we mnie od samego początku. Angela, kurs kariery zawodowej FX (marzec 2017 r.) Anna: Dzięki kursowi FX Careers miałem okazję pogłębić swoje doświadczenie w branży walutowej, które pomoże mi znaleźć pracę szybciej niż bez wiedzy o FX. Marios: Bardzo podobał mi się kurs. Wiele się nauczyłem i zdecydowanie polecam. Sotia: Mogę powiedzieć, że po kursie FX Careers dostałem szeroki opis rynku forex, binarnego i ogólnie, jak te branże działają. Jest to pierwszy krok, jaki mam skłonny wierzyć ludziom, którzy chcą dołączyć do branży. Elias: Dobre doświadczenie, pełna wiedzy, łatwa do naśladowania i zrozumienia. Christina: bardzo przydatny kurs Polecam bez namysłu. Stalo: Miałem niesamowite doświadczenie podczas tego jednego miesiąca. Zdobyłem wiedzę, którą mogę wykorzystać w mojej przyszłej karierze, a także jako osoba. Theodoros: fx jest bardzo dobrym początkiem dla tych, którzy chcą się dowiedzieć, co oznacza fx i dla tych, którzy chcą zarabiać pieniądze, muszą zrobić to, aby to zrobić Constantin: jest to doskonały sposób na wejście nowy świat handlu forex. Daje ci to punkt wyjścia, który przewyższa wszystkie inne, rozpoczynające się w tej branży. Kariera Mariosa Fx dała mi możliwość zobaczenia branży forex z zupełnie nowym nastrojem. Przez cały czas wykładowcy byli profesjonalistami i bardzo pomocni. Platonas: Dałem szansę, aby rzeczywiście wiedzieć, jak i gdzie wykorzystać zdobytą wiedzę, a poprzez służbę zawodową zdobyłem wiedzę o firmach, dla których mogę pracować. Rzeczy, do których nie dotarły poprzednie instytucje, w których brałem udział. Dodatkowo zwiększyło się moje zaufanie. Freddy Wiedziałem trochę o sektorze forex, odkąd jestem absolwentem finansów, ale rzeczy, których się nauczyłem, są istotne dla rynku i są bardzo pomocne w prawdziwym życiu handlowym. Clare. Nie wiedziałem nic przed przystąpieniem do kursu, z wyjątkiem tego, co oznaczało inicjały FX. Nauczyłem się tak wiele i czerpałem przyjemność z nauki. Wziąłem udział w kursie, aby wzmocnić moją pewność siebie i to doprowadziło mnie do znalezienia pracy w tej branży. Stanislav Nie wiedziałem nic o branży, zanim podjąłem ten kurs. Teraz mam solidną wiedzę na temat podstaw. Fantastyczni nauczyciele. Vruyr wiedział dużo o FX i BO. Potrzebne do spotkania z ludźmi, którzy to robią. Fatma: Nie wiedziałem nic o tej branży. Od znajomego usłyszałem, że firmy są zainteresowane zatrudnianiem ludzi w języku arabskim i że płacą bardzo dobre prowizje. Powinien to robić każdy w każdym wieku, to ogromne doświadczenie i wiele się od niego uczysz. Moim celem jest praca w sprzedaży w branży. Afroditi: Przed wzięciem udziału w kursie wiedziałem tylko trochę o sektorze walutowym. Zdecydowałem się wziąć udział w kursie, aby poznać tę branżę i sprawdzić, czy mogę rozpocząć karierę w FX. Wszystkie moje oczekiwania zostały spełnione, cieszyłem się każdą minutą. Mam teraz pewność, że naprawdę chcę pracować w branży forex i dołączyć do tego nieustannie zmieniającego się świata handlu. Zdecydowanie polecam ten kurs. Lorna: Forex to popularna branża zatrudniająca na Cyprze, dlatego wybrałam kurs, aby poprawić swoje perspektywy zawodowe. Nie wiedząc o niczym, teraz czuję, że mam ogólną wiedzę i jestem bardziej pewny siebie w staraniach o pracę w branży forex. Irina: Przed kursem miałem małą wiedzę na temat FX. Zdecydowałem się wziąć udział w kursie, ponieważ chciałem zdobyć więcej wiedzy na temat tego sektora. Spełniłem oczekiwania co do kursu i naprawdę polecam wszystkim, którzy chcą dołączyć do tej branży. Teraz jestem przygotowany na znalezienie pracy w FX. Dziękuję za to Sotiroula: Kiedy wysłałem swoje CV do FX Careers. Miałem dużo wolnego czasu. Kiedy więc przeczytałem o kursie i zapotrzebowaniu na język francuski, pomyślałem, że to była dobra okazja, aby nauczyć się czegoś nowego i zdobyć zatrudnienie, używając mojego francuskiego języka w tej branży. Aziza Szczerze mówiąc, spodziewałem się uzyskać nowe informacje. Jednak zdobyłem nie tylko wiedzę, ale także pewność siebie i wiele pozytywnych nastawień ze strony wykładowców. Przed rozpoczęciem kursu interesowałem się FX, czytałem, oglądałem filmy o tym, jak działa ten rynek. Despina Moja wiedza na temat sektora walutowego była bardzo słaba przed przystąpieniem do kursu. Postanowiłem wziąć to nie tylko po to, by znaleźć pracę, ale aby dowiedzieć się, co to za ogromny i szybko rozwijający się przemysł. Wykładowcy są najlepsi w swoim sektorze. Czuję, że nauczyłem się tak wiele w tak krótkim czasie. Dziękuję FX Careers za danie mi tej okazji. Kontynuuj dobrą robotę i zdecydowanie polecam ją każdemu, kto może być zainteresowany.

No comments:

Post a Comment