Sunday 24 December 2017

Opcje gta


Najnowsze wiadomości Środa, 8 kwietnia 2018 o 09:00 Wysłany przez Kirsty Thats, możemy to powiedzieć bez zdziwienia: GTA V na PC rozpocznie się za około 6 dni. Oto kilka rzeczy, które należy zaabsorbować, gdy czekamy: czego się spodziewać Możesz rzucić okiem na to, co ma nadejść, oglądając wersję PC w całej okazałości w oszałamiającym zwiastunie 60 FPS, który został wydany w zeszłym tygodniu. Zostaliśmy również potraktowani z niektórymi podglądami i nieopublikowanymi zrzutami ekranu, kiedy wchodzimy w ostateczne odliczanie. Znajdź poniższe linki i porozmawiaj o GTAForums. Cyfrowe pobieranie GTA V na PC stało się dostępne w serwisie Steam i magazynie Rockstar Games. Pozwoli ci to pobrać pliki gry podstawowej, aby zaoszczędzić czas oczekiwania na wydanie. To może być żart, ponieważ znajduje się on w twojej bibliotece, ale jest to dobra robota, która pojawia się w imponującym 60 GB. Dla tych, którzy preferują wersję fizyczną, możesz chcieć sprawdzić, czy twoja skrzynka pocztowa jest wystarczająco duża, ponieważ wczesne zdjęcia pokazały, że obudowa wygląda na masywną, ponieważ zawiera 7 płyt, z pewnością rekordowy. Czy mogę go uruchomić Wymagania dotyczące komputera zostały wydane kilka miesięcy temu, które można znaleźć poniżej. Jeśli nadal nie masz pewności, czy twoja karta graficzna jest gotowa do zera, lub czy twój procesor jest wystarczająco wydajny, udaj się do społeczności GTAForums i opublikuj własne specyfikacje, a społeczność będzie w stanie pomóc ci dokładnie określić ustawienia być w stanie uruchomić grę na. Minimalne specyfikacje OS: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1, Windows Vista 64 Bit Service Pack 2 (zalecana karta graficzna NVIDIA w przypadku systemu operacyjnego Vista) Procesor: Intel Core 2 Quad CPU Q6600 2,40 GHz ( 4 procesory) Czterordzeniowy procesor AMD Phenom 9850 (4 procesory) Pamięć 2,5 GHz: Karta graficzna 4 GB: NVIDIA 9800 GT 1 GB AMD HD 4870 1 GB (DX 10, 10,1, 11) Karta dźwiękowa: 100 kompatybilnych z DirectX 10 Przestrzeń dyskowa: 65 GB DVD Dysk Zalecane specyfikacje OS: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1 Procesor: Intel Core i5 3470 3.2GHZ (4 procesory) AMD X8 FX-8350 4GHZ (8 procesorów) Pamięć: Karta wideo 8 GB: Karta dźwiękowa NVIDIA GTX 660 2 GB AMD HD7870 2 GB: 100 kompatybilnych z DirectX 10 Przestrzeń dyskowa: 65 GB Napęd DVD GTA Online Będzie można grać od pierwszego dnia na PC i będzie wspierać 30-osobowe lobby. Wszystkie wcześniej wydane aktualizacje, w tym najnowszy Heists DLC, będą dostępne po uruchomieniu. Jako powracający gracz otrzymasz jednorazową premię transferu postaci, postępów i pieniędzy z platformy konsolowej na PC za pośrednictwem Klubu Społeczności Rockstar. Muzyka Cię wyzwoli Została potwierdzona w jednym z dzisiejszych podglądów, że GTA V na PC będzie mieć niezależną ścieżkę dźwiękową, która jest kanałem strumieniowym wypełnionym całą twoją własną muzyką, i jest nawet opcja zatrzymywania reklam i rozmyć takich jak prawdziwa stacja radiowa Los Santos dla prawdziwego doświadczenia GTA. Rockstar dodał jeszcze więcej muzyki dzięki nowej stacji radiowej o nazwie The Lab. Przygotuj się na eksplozję 4K. Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej, przeczytaj zakładkę GTA V dla PC poświęconą GTAForums. Możesz być pewien, że społeczność będzie bardzo zajęta wszystkimi najnowszymi informacjami, gdy tylko gra spadnie w przyszłym tygodniu, a społeczność GTA Mods będzie również dostępna, aby oferować oczekiwane kreacje i wsparcie w świecie mody. GTA V wysłane obok ataku ustawień graficznych, z których żadna nie oferuje wskazówek, które mogą w ogromnym stopniu kontrolować płynność rozgrywki. W naszym najnowszym i wszechstronnym benchmarku GTA V przetestowaliśmy wiele kart graficznych dla FPS przy prostych ustawieniach maksymalnych i wysokich, zmieniając rozdzielczość pomiędzy 1080, 1440 i 4K po drodze. Ta zawartość jest już za nami, wykorzystaliśmy okazję do obiektywnego porównania różnych ustawień graficznych pod względem różnic wydajności, a następnie wykonaliśmy kilka zrzutów ekranu, aby porównać te ustawienia. Ten przewodnik optymalizacji GTA V pomaga wybrać najlepsze ustawienia graficzne dla kart wideo o ograniczonej liczbie ramek, wyjaśniając opcje po drodze. Inne metody testowania zawartości GTA V W tym teście połączyliśmy nasze metody z porównywania tekstur i testu porównawczego GPU. Testowaliśmy przy użyciu naszego zaktualizowanego stanowiska testowego GPU 2018, opisanego w poniższej tabeli. Nasze podziękowania za wsparcie dostawców sprzętu za dostarczenie niektórych komponentów testowych. Podczas testowania użyto najnowszego sterownika GeForce 350.12. AMD 15.4 Catalyst Beta został użyty do ulepszeń GTA. Ustawienia gry były ręcznie kontrolowane dla DUT. Przetaktowanie nie zostało zastosowane ani przetestowane, chociaż podkręcanie zasobów (supergłoki) pozostało nietknięte. Wykorzystanie VRAM było mierzone za pomocą narzędzi w grze, a następnie sprawdzane za pomocą programu MSI Afterburner, niestandardowej wersji oprogramowania Riva Tuner. Kontrola parzystości została przeprowadzona za pomocą GPU-Z. Pomiary FPS zostały wykonane za pomocą FRAPS, a następnie analizowane za pomocą FRAFS. Dzienniki FPS były analizowane za pomocą FRAFS, a następnie dodawane do wewnętrznego arkusza kalkulacyjnego do dalszej analizy. Każda gra była testowana przez 30 sekund w identycznym scenariuszu na kartach, a następnie powtarzana dla parzystości. GN Test Bench 2018 Średni FPS, 1 niski i 0,1 niski czas są mierzone. Nie mierzymy maksymalnych ani minimalnych wyników FPS, ponieważ uważamy te liczby za czyste wartości odstające. Zamiast tego bierzemy średnią z najniższych 1 wyników (1 niska), aby pokazać rzeczywiste, zauważalne spadki, które następnie przyjmujemy średnio z najniższych 0,1 wyników dla ostrych skoków. W celu porównania tekstur graficznych wykonaliśmy łatwo powtarzalne kroki w każdym ustawieniu rozdzielczości tekstury, aby zapewnić dokładność wyników. Wszystkie ustawienia graficzne zostały skonfigurowane do maksymalnej wartości na karcie graficznej, dzięki czemu były bardzo wysokie i ultra, z wyjątkiem efektów antyaliasingu, z których wszystkie zostały wyłączone. Rozdzielczość ekranu ustawiono na 4K. Udaliśmy się do wcześniej wybranych lokalizacji i weszliśmy w tryb pierwszoosobowy. Po przejściu do trybu FPS stanęliśmy na wyznaczonych punktach orientacyjnych i zrobiliśmy zrzuty ekranu. Mamy dwa problemy z prezentacją zrzutów ekranu jako danych: są masywne, zużywają duże ilości przepustowości serwera i znacznie utrudniają ładowanie strony, i są porównywalne, więc musimy znaleźć sposób na pokazanie trzech ujęć jednocześnie. Aby złagodzić wpływ każdego problemu, użyliśmy markizy zaznaczenia o wielkości 546x330, wybrałyśmy szczegółową część obrazu 4K, a następnie wkleiliśmy ją do dokumentów pokazanych poniżej. W tym procesie nie ma skalowania. Ponieważ rozmiary plików wciąż były problemem, przeskalowaliśmy sfinalizowany dokument do obrazu o szerokości 1100, umieszczonego poniżej. Kliknięcie na każdym obrazie spowoduje wyświetlenie jego rodzimej rozdzielczości w nowej karcie, ale nie wystąpiło skalowanie w zapisie tych obrazów. Są znacznie większe i wymagają dłuższego ładowania. Testy przeprowadzono w identycznej konfiguracji z Titanem X lub R9 270X. Kilka początkowych testów zostało przeprowadzonych na Titan X przy rozdzielczości 4K, ale po stwierdzeniu, że wąskie gardła ustawień zostały w dużej mierze zastąpione przez wpływ rozdzielczości, przeprowadziliśmy większość testów na bardziej racjonalnym R9 270X przy 1080p. Używanie karty o średnim zakresie zapewnia najlepszy efekt wyświetlania ustawień. Niektóre benchmarki Titan X są pokazane poniżej. Wszystkie testy przeprowadzono za pomocą narzędzia do benchmarkingu, które zdecydowaliśmy się nagrać tylko w części, w której myśliwiec podróżuje przez dolinę. Dolina ta prezentuje niemal każde ustawienie w akcji: trawa, woda, odległość widzenia i skalowanie, odbicia, cienie i jazda w dzień w nocy, aby uzyskać dynamiczne efekty świetlne. Test traw przeprowadzono ręcznie na szczycie trawiastej góry. Zauważ, że więcej ustawień sytuacyjnych może nie znaleźć odzwierciedlenia w naszym stanowisku. Jakość wody, na przykład, będzie miała większy wpływ na FPS, jeśli płyniemy w oceanie, a nie przelatujemy nad nim lub w jego pobliżu. Istnieje potencjalna przepustowość w naszej metodyce testowania: ponieważ nierozsądne byłoby testowanie każdego ustawienia na każdym poziomie ustawień z każdą dostępną kartą wideo, może się zdarzyć, że karty, których wąskie gardło w innym miejscu w rurociągu będą wykazywać różne wyniki niż widzimy tutaj. Żadna z opcji na zaawansowanej karcie graficznej nie została przetestowana przez nas w tym momencie. Uwaga dotycząca wydajności procesora Nie przeprowadziliśmy jeszcze oficjalnych testów procesorów dla GTA V, ale doszliśmy do wniosku, że gra może być mocno zależna od procesora w przypadku wysokiej klasy procesora graficznego. W tym celu nasze testy niekoniecznie odzwierciedlają wydajność uzyskiwaną z procesorów niższej klasy. Ignorowanie sugerowanych limitów To ustawienie pomija twarde limity na VRAM. Jeśli ustawienia gier przekraczają dostępne karty graficzne VRAM, wymagana jest ta opcja, aby ignorować ograniczenia. Jeśli chodzi o oczywiste pytania, to jest to złe dla karty lub co się dzieje, gdy zignoruję ograniczenia, jest kilka szybkich odpowiedzi. Zła karta graficzna nie zużywa całej swojej pamięci VRAM. W zależności od tego, jak szybko zegar pamięci GPU jest i jak szybko może dokonywać transakcji pamięci i jak daleko przekroczysz pamięć VRAM, może nigdy nie być w stanie zawęzić pamięci. FPS może czasem tankować (1 nisko i 0,1 nisko) w wyniku wymuszonych ustawień VRAM, co ma miejsce, gdy GPU musi przekroczyć szynę PCI-e, aby osiągnąć pamięć systemową i zamienić się z pamięcią GPU, co wyjaśnimy w tym 4GB vs. Porównanie 2 GB. W skrócie: To może czasem doprowadzić do zerwania lub niższego FPS, ale generalnie bezpieczne wymuszenie ustawień, jeśli nie przekraczają one VRAM, sprawiają, że FPS jest odtwarzany w ramach framerate. Uwaga: Generalnie zalecamy unikanie normalnego ustawienia większości ustawień przez cały czas, o ile nie jest to absolutnie konieczne. To ustawienie ma głęboki, zauważalny wpływ na jakość grafiki w grze. Krytyczny MSAA Zobacz poniżej FXAA, aby znaleźć rozwiązanie antyaliasingu o niewielkim oddziaływaniu. MSAA wpływa na wydajność w krytyczny sposób. Zdecydowanie zaleca się wyłączenie MSAA całkowicie dla najlepszej wydajności. Funkcja wygładzania pomaga w wygładzaniu krawędzi obiektów poprzez próbkowanie każdego piksela z liczbą razy równoważną ustawieniu 4x MSAA, na przykład cztery razy próbkuje każdy piksel, a następnie wykorzystuje te dane do określenia prawidłowego koloru piksela w celu zmniejszenia poszarpanych krawędzi. Przy wyższych rozdzielczościach AA staje się mniej zauważalny i traci swoją wartość. Spowoduje to zapełnienie faktury i przepustowość GPU, co wyjaśnimy tutaj. Wierzymy, że w przypadku GTA V, MSAA oferuje słabą relację jakości obrazu do jakości wizualnej i powinna być wyłączona. TXAA, dla użytkowników nVidia, ma podobny wpływ na wydajność, ale jest stosowany tymczasowo, więc łączy postne procesy i wysokiej jakości MSAA z filtrami opartymi na czasie nVidia w celu określenia koloru pikseli. To wygładza ruch z większym zauważalnym oddziaływaniem, ale powinno być stosowane tylko w przypadkach użycia, w których sprzęt jest w stanie poradzić sobie z efektami antyaliasingu. Wysoka jakość Post-FX Największy wpływ na FPS Z wszystkich testowanych przez nas ustawień, jakość Post FX ma najsilniejsze różnice w wydajności na wszystkich poziomach. Efekty przetwarzania końcowego w grze obejmują rozkwit, głębię ostrości (DOF), rozmycie ruchu i HDR (oświetlenie o wysokim zakresie dynamicznym). DOF staje się dostępny jako opcja, gdy Post FX jest ustawiony na bardzo wysoki i został wyłączony w naszym teście Very High, ale włączony dla Ultra. Rozmycie ruchu nie ma wymiernego wpływu na wydajność naszego sprzętu. W przypadku efektu FX cząsteczki, Post FX najlepiej odzwierciedli się w rzeczach, które rzutują dym, kwitną (wschód słońca), mienią się (wschodzący zachód słońca) i rozmazują ruch. Depth of Field oddzielne ustawienie skutecznie nakłada warstwy głębi na grę. Jest to filtr stosowany do grafiki, który po włączeniu wprowadza nieco znaczną różnicę wydajności. DOF w grach jest równoznaczny z korzeniami realnego świata: Prawdopodobnie ujrzałeś zdjęcia, które mają efekt bokeh wokół obiektu portretu, zasadniczo zamazując krawędzie i tło na różnych głębokościach, ale utrzymując ostrość obiektu. Częściowo można to przypisać głębi pola. Różnice są duże pomiędzy Normal i Ultra, ale tak samo jest z jakością grafiki gry, gdy powyższe scenariusze się prezentują. Zalecamy przesunięcie o jeden stopień (od Ultra do bardzo wysokiego itp.), Aby uzyskać nieznaczny wzrost wydajności, który nie wpływa zbyt mocno na jakość grafiki. Połączenie tej zmiany z innymi małymi krokami spowoduje większą wydajność. Poważna jakość trawy Duży, sytuacyjny efekt FPS Testowano przy użyciu Titan X o rozdzielczości 4K. Przełącznik został wykonany, ponieważ podczas gdy zobaczyliśmy duży wpływ modelu R9 270X. Warto zauważyć, że Titan X ciężko walczył z ustawieniami ultra trawy. Jest to jedno z niewielu ustawień, które wykazały tak duży hit wydajności Titan X. Ustawienia jakości trawy wpływają na ilość trawy stojącej w grze. Najlepiej widać to podróżując na północ od miasta, gdzie na wzgórzach rośnie dzika trawa. Trawa w mieście nie pokazuje tego ustawienia w przeważającej części. Wyższe ustawienia powodują powstawanie większej ilości wysokiej trawy, która ma falującą animację, która przenosi wiatr. Najniższe ustawienia będą zamiast tego przedstawiać płaską, teksturowaną trawę. O ile trawa stojąca nie jest szczególnie ważna dla twojego zaangażowania w zanurzenie, zalecamy obniżenie tych ustawień, gdy wymagana jest większa wydajność. Wysoka jakość cieniowania Duże zyski między normalną, bardzo wysoką jakością cieniowania wpływa bezpośrednio na aplikację do cieniowania obiektów. Najlepiej jest to zaprezentować, badając poniższe zrzuty ekranu w podświetlonych lokalizacjach. Patrząc dalej w dal, okazuje się, że niższe właściwości cieniowania nie zapewniają takiego samego poziomu głębi i cieniowania modelowanym obiektom. Obniżenie jakości shaderów niekoniecznie ma ogromny wpływ na ostrość widzenia gry (w porównaniu do innych ustawień), ale znacząco wpływa na wydajność. Zwróć uwagę, że ustawienia trawy były takie same, ale poziomy cieniowania zmieniają wygląd niektórych elementów listowia: Dalej w odległości (u góry po lewej), zauważ, że niektóre krzaki stają się mniej ciemne przy wyższych ustawieniach cieniowania - to dlatego, że realistycznie, bardziej odległe obiekty powinny wydają się mieć głębokość (normalne ustawienie spłaszcza ich wygląd). Warto również zwrócić uwagę na zbocze wzgórza (na środku), podobnie jak klify. Wysoka jakość cienia Bardzo wysoka a wysoka pokazuje duże wzmocnienie Jak wyżej, zdecydowanie zaleca się unikanie normalnych ustawień tam, gdzie to możliwe, być może z wyłączeniem jakości trawy. Z tego powodu ważne jest znalezienie ustawień, które pokazują dużą różnicę wydajności między bardzo wysoką a wysoką wartością, ponieważ byłyby to preferowane kroki w dół. Jakość cieni wpływa na krawędzie cieni rzucanych przez obiekty znajdujące się w grze, takie jak bohaterowie lub samochody. Dobrym tego przykładem jest obserwowanie aktora chodzącego z różnych odległości. Gdy gracz zbliży się do cienia, ten cień stanie się gładszy na krawędziach i będzie wyglądać bardziej płynnie w swoich ruchach (jak porusza się NPC gospodarza), cofając się o kilka kroków w zależności od ustawień, a cień staje się bardziej pikslowany i postrzępiony, znacznie wyolbrzymiony przez aktora ruch. Ze względu na parzystość przetestowaliśmy także jakość cieni na Titan X. Jest to jeden z przypadków, w których Titan X został ograniczony przez inne czynniki, prawdopodobnie rozdzielczość lub przepustowość i pokazuje minimalny wzrost wydajności z niższych ustawień: Średnia jakość odbicia To ustawienie było testowany tylko na poziomach normalnym i ultra, biorąc pod uwagę średni wzrost między tymi dwoma poziomami. Wszystkie pozostałe ustawienia mieszczą się w tym zakresie i są marginalnymi, dość liniowymi ulepszeniami. Jakość odbicia modyfikuje poziom detali pokazywanych przez odbite obiekty na powierzchniach lustrzanych. Windows jest prostym przykładem: niższa jakość odbicia zmniejsza prawdopodobieństwo napotkania odbić, które przypominają ich obiekt hosta. Ponieważ jest to coś, co szybko staje się ignorowane, gdy koncentrujemy się na grze, zalecamy obniżenie jakości odbicia na wczesnym etapie ustawień, aby uzyskać kilka klatek na sekundę wstecz. Małe cząstki Jakość Jakość cząstek najlepiej jest prezentować na imprezach, które wywołują efekty cząsteczkowe, takie jak skrobanie metalu i dym z wypalonych opon. Podobnie jak w przypadku jakości odbicia, jest to kolejny element graficzny, który szybko staje się ignorowany, gdy jest dedykowany do gry. Niestety, różnica wydajności jest stosunkowo niewielka na wszystkich poziomach, pokazując znaczące zyski tylko między normalnymi i bardzo wysokimi ustawieniami. Tesselacja z małą mozaiką Tesselacja wyolbrzymia deformację, aby uzyskać nieco fałszywego wyglądu dodanej głębi obiektów. Przykładem może być tesselacja związana z kamerą, po której kąt kamery odtwarzacza określa widoczną głębokość teksturowanej powierzchni. W tym przykładzie ściana lub podłoga może być płaską powierzchnią w grze (płaszczyzna 2-wymiarowa), która ma nałożoną na nią teksturę cegły z odpowiednim kodem tesselacji i ustawieniami, cegły mogą teraz wydawać się mieć głębokość, ponieważ w prawdziwym świecie. Tesselacja jest łatwa do modyfikacji w celu uzyskania szybkiego, parowego przyrostu FPS. Upuszczanie z bardzo wysokiej na wysoką ma minimalny efekt wizualny, ale widzieliśmy skok wydajności 3FPS. Podczas ulepszania w celu uzyskania optymalnej wydajności grafiki bez poświęcania zbyt wielu ważnych lub krytycznych ustawień, jest to jeden z pierwszych, którzy zrzucają krok. Zyski przy niższych ustawieniach nie są znaczące. Nieistotna jakość tekstury Ten pełny test można znaleźć tutaj. wraz z większą ilością przykładowych zrzutów ekranu i głębszym wyjaśnieniem. Zwróć uwagę, że oświetlenie jest trudne do kontrolowania ze względu na dynamikę gier, więc mapy wybojów mogłyby być inaczej wyliczone. Zaniedbany FXAA Jest to jedna z najmniej wymagających technologii antyaliasingu o dużej intensywności grafiki. FXAA został wprowadzony wraz ze Skyrimem, służąc jako skalowalna forma antyaliasingu, która może rozciągać się aż do IGP. FXAA to skrót od Fast Approximate Anti Alias. Zamiast próbkowania każdego piksela w obiekcie 3D kilka razy, FXAA ściśle wyszukuje i wygładza krawędzie obiektów w grze na podstawie głębokości obiektu. Jest to minimalnie intensywne i nie powinno się oczekiwać, że wpłynie znacząco na FPS. W rzeczywistości testowaliśmy go nawet przy rozdzielczości 4K z maksymalnymi ustawieniami, a różnica wydajności, którą widzieliśmy: 1FPS, w granicach marginesu błędu. Zostało to wykonane przy użyciu rozdzielczości Titan X i 4K jako wzmocnienie naszej poprzedniej metodologii testowania. Kilku rywalizkom nie podobało się nasze użycie FXAA w testach 4K, które przeprowadziliśmy kilka dni temu, i jak pokazano tutaj, faktycznie występuje zerowa różnica wydajności z Włączanie lub wyłączanie FXAA. Pomijalne skalowanie odległości przy 4K Jest to kolejna testowana z 4K Titan X, chociaż sprawdziliśmy ją na R9 270X z podobną wydajnością. Skalowanie odległości wpływa na poziom szczegółowości obiektu (LOD), ponieważ odbiera on odległość od kamery. To ustawienie ma minimalną przewagę wizualną w wielu przypadkach, ale staje się bardziej widoczne po zanurzeniu w miejskich ulicach gier. Nie ma również prawie żadnej różnicy w wydajności: Nieistotna Shadowness Shadow Nie stworzyliśmy wykresu benchmarków dla tego, ale chcieliśmy go rzucić tylko dla definicji. Cienkość w cieniu określa, w jaki sposób źródła światła wpływają na krawędzie (twardość) cieni. AMD używa CHS - cienie utwardzane przez kontakt - a nVidia oferuje PCSS, czyli procent mniejszych cieni. Zalecamy włączenie jednego z tych dwóch ustawień w zależności od producenta karty wideo, ponieważ oferują one największą optymalizację i jakość obrazu. Zaniedbane filtrowanie anizotropowe (uwaga: powyższe zrzuty ekranu nie pochodzą z GTA V, ale łatwo pokazują AF). To jest coś, co wyjaśnimy w naszym glosariuszu specyfikacji gier. Filtrowanie anizotropowe wpływa na ostrość tekstur zbieżnych z kamerą pod różnymi kątami. Fragment z naszego popularnego słowniczka: Filtrowanie anizotropowe jest rodzajem filtrowania tekstur (patrz: Współczynnik wypełnienia tekstur), który jest często wymieniany obok technik filtrowania dwuliniowego i trójliniowego. Filtrowanie tekstur to proces, w którym grafika gry jest modyfikowana, aby poprawić płynność obiektów i zapewnić, że tekstury są proporcjonalne do kąta oglądania ekranu. Na przykład droga prowadząca do punktu zbiegu wymagałaby bardziej trapezoidalnego zastosowania tekstur na powierzchnię, aby zapewnić, że linie przerywane na drodze nie są przekrzywione z odległością oglądania (w przypadku zastosowania aplikacji kwadratowej lub ukośnej). Skutki filtrowania anizotropowego są efektywnie zerowe. Zalecamy maksymalne ustawienia AF w większości przypadków użycia. Wniosek: wysoko oceniany tytuł GTA V (60) robi na nas wrażenie. Gra jest, na szczęście, tytułem, który trudno jest uruchomić przy maksymalnych ustawieniach w najbardziej rozsądnych konfiguracjach sprzętowych. Jako gracze komputerowi, podnieca nas to oznacza miejsce na wzrost, coś, co okaże się ważne, jak nowe statki sprzętu. Nasze testy pokazują również, że gra jest wysoce skalowalna na wielu urządzeniach. W benchmarku GPU opublikowaliśmy GTA V, przeskalowany do płynnych (71 FPS) framerates na R7 250X przy normalnych ustawieniach na całej płycie. Nie wyglądało to zbyt ładnie, ale zadziałało. Korzystając z powyższego poradnika, mamy nadzieję, że jesteś w stanie lepiej zrozumieć, co oznaczają ustawienia graficzne GTA Vs, jak wpływają one na wydajność i gdzie powinieneś chcieć zobaczyć wpływ grafiki. - Steve Lelldorianx Burke. Get Gta 5 Cheats - Bądź pierwszy, spróbuj teraz Home One: Landing Akronim GTA Means Grand Theft Auto i GTA 5 to najnowsza edycja niezwykle znanej serii przygodowej gry wideo opracowanej przez Davida Jonesa i Mike'a Dailly. Gra została wyprodukowana przez Rockstar North Company i opublikowana przez Rockstar Games. Pierwsza edycja gry została zaprezentowana w październiku 1997 r., A najnowsza na świecie w kwietniu 2018 r. Głównymi gatunkami serii GTA są przygody, wyścigi i strzelanki. Można go uruchomić na wszystkich popularnych konsolach, takich jak Play Station lub Xbox, oraz na systemach operacyjnych Windows, iOS. Możliwe jest nawet granie w GTA za pomocą kodów GTA 5 na urządzeniach mobilnych z Androidem lub Apple. Wszystkie wydarzenia rozgrywają się w wyimaginowanych miastach, takich jak San Andreas, Liberty City lub Vice City. Jako bazę dla tych fikcyjnych miejsc, programiści korzystali ze wspólnych amerykańskich miast, takich jak Kalifornia, Miami i Nowy Jork. Proces gry lub rozgrywka jest wykonywana przez aktywność na otwartym świecie. Gracz nie jest przywiązany do określonego scenariusza, ale generuje bieg wydarzeń w indywidualny sposób. Zawiera wiele zadań pobocznych, których uzupełnienie jest opcjonalne. Mimo to gracz może osiągnąć dodatkowe cele i zdobyć dodatkowe punkty dzięki tej funkcji. W tej kwestii gracz może swobodnie używać kodów GTA v zarówno do głównych, jak i pobocznych zadań podczas gry. Oto podstawowe informacje o grze, ale co wiesz o oszustwach gta v. Przydatna usługa gta 5 online jest tworzona w celu dostarczenia wszystkich przydatnych faktów na temat takiego programu. Jest to zupełnie nowy generator kodów do gry GTA. Teraz możesz z łatwością używać ich do pełnienia trudnych misji i osiągania celów pobocznych za dodatkowe punkty doświadczenia i pieniądze. Użycie kodów gta v to bułka z masłem. Usługa wymaga tylko Twojego pseudonimu, a następnie będzie można zarobić dodatkowe pieniądze i inne pomoce boczne podczas grania w ulubioną grę. Dzięki tej specjalnej usłudze hackowania gta 5 znacznie łatwiej będzie kupić potrzebne rzeczy, jeśli posiadasz wystarczającą ilość złota. Nie musisz skupiać się na oszczędzaniu ciężko zarobionych pieniędzy, ale zamiast tego cieszyć się grą. Każdy może skorzystać z tej usługi, aby poprawić swoje wrażenia z gry. Co więcej, dzięki hakom gta v otrzymasz nie tylko dodatkowe złoto, ale także punkty doświadczenia i reputacji. Nie musisz się martwić o ustawienia swojego konta i gry, ponieważ nasza usługa jest całkowicie legalna i ma wszystkie wymagane uprawnienia. Dlatego nie cierpisz na żadne ograniczenia, ponieważ używasz gta 5 hack i cheat. Trzymaj swoje pieniądze z dala od innych niewiarygodnych usług, ale pozostań z naszym zespołem. Popraw swoją grę i wrażenie dzięki oprogramowaniu hakowania gta. Być może ciekawi Cię, dlaczego udostępniamy tak użyteczną usługę za darmo Odpowiedź jest banalna, ale szczerze mówiąc, jesteśmy wielkimi fanami i lubimy tę grę tak, jak programiści postanowiliśmy wyrazić nasze uczucia w ten sposób. Były czasy, kiedy zwykliśmy płacić, aby zarobić dodatkowe złoto lub zdobyć dodatkowe punkty XP. Ale w końcu wpadliśmy na pomysł stworzenia darmowej usługi oszukiwania dla równie szalonych fanów GTA. Dlatego zaczynamy pracować nad stworzeniem takiej usługi do hakowania GTA 5 w celu dostarczenia oprogramowania, które będzie w stanie dostarczyć wszystkie możliwe zasoby, których możesz potrzebować. Doświadczenie, reputacja, złoto i inne rzeczy są dostępne z kodami gta. Nasz zespół jest naprawdę dumny z naszego produktu, który usprawni proces gry dla zapalonych graczy na całym świecie. Zapewniamy: nie musisz stosować innych drogich płatnych usług i oprogramowania Generator kodów GTA stanie się Twoim przydatnym narzędziem w przypadku, gdy potrzebujesz dodatkowej pomocy. Przetestowaliśmy go przez jakiś czas, ponieważ najpierw stworzyliśmy go dla nas, Ale dziś nasze oprogramowanie jest dostępne dla wszystkich Podziel się tymi informacjami ze swoimi znajomymi, a otrzymasz szansę na wspólną zabawę. Nasze zalety

No comments:

Post a Comment